Saturday, January 27, 2007

真心换绝情

有时候觉得我的人生应该过得很简单,很多人说我的生活无忧无虑.但我却觉得刚好相反,也许我是在掩饰我的心情吧.有时候觉得我是为了别人才活在这世界上,如果这世界少了我也许也一样...最多也是少了一个踢球的脚,也许少了一些无谓的人.

我只想一个人静静地过着一段简单的生活,不要有人理会,不要有人打扰.有时候真希望可以生活在一个人的世界里.

真心付出,换来的只是他人的责骂.原来真心的付出,换来的也只是一而再再而三的打击,最近我觉得自己越来越无力了.厌倦了一成不变的自己,厌倦了.

4 comments:

Rum Tum Cat said...

eh which one oni is ur main blog ? lolx

John said...

Anwar's website was hacked just now! the website may be hacked but that won't silence us!!

Unknown said...

Wtf who did that, BN? Cheap guys..

Unknown said...

He needs to be whacked on his behind for being racist against the Tamil’s.
https://imageshack.us/a/img46/8819/cartoonzulkiflinoordin.jpg